SSS

Sıkça Sorulan Sorular

 

Satılan Ürünler Orijinal mi?

Evet, ürünlerimizin tamamı Türkiye'deki yerel ve bölgesel depolardan, üretici ve ithalatçı firmalardan faturalı alınıp, tarafınıza da faturalı olarak gönderim yapılmaktadır. 

 

Ürünleriniz hem orijinal olup hem de nasıl piyasanın altında fiyata satılıyor?

Toplu alımlar yapıldığı için ürünlerimiz piyasanın altında fiyatlara satılmaktadır. 

 

Siparişim Elime ne zaman ulaşır?

Ürünleriniz sipariş sürecinde seçmiş olduğunuz ürün çeşidi ve adete bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde tarafınıza gönderilmeye çalışılır. Siparişler Sendeo Kargo, Yurtiçi Kargo, Aras Kargo ve HepsiJet Kargo ile adresinize kadar kargo ücretli ya da ücretsiz kargo avantajı ile gönderilir. Bu gönderim şeklinin dışında Ankara Çukurambar'da bulunan mağazamızdan teslimat yöntemimiz mevcuttur. Mağaza tesliminde müşteri hizmetlerimiz tarafından bilgilendirildikten sonra paketinizi teslim alabilirsiniz. Bu teslimat şekli sadece Ankara ili için geçerlidir.

 

Kargoda gecikme olabilir mi?

Siparişiniz %95 aynı gün içerisinde kargoya teslim edilir. Stokta bulunmayan ürünlerin depodan geç gelmesi, satın alınan miktarın fazla olması gibi durumlardan dolayı gecikme yaşanabilir. Kargo takip numaranız 19:00-20:00 arası sisteme girilir ve tarafınıza kargo firması tarafından SMS olarak bildirilir.

 

Siparişimi kargo şubesinden teslim alabilir miyim?

Siparişinizi, alışveriş sırasında belirtmeniz halinde size en yakın kargo şubesinden teslim alabilirsiniz. 

Araçla teslimat yapılmayan şehirden uzak bölgeler ve askeri üs - askeri lojman gibi güvenlik nedeniyle giriş yapılamayan bölgelere teslimat yapılamamaktadır. Adresiniz için bu durumlar söz konusu ise ürünlerinizi farklı bir adrese istemelisiniz. Aksi takdirde yaşanabilecek gecikme ve aksaklıklarda sorumluluk size ait olacaktır.

 

Kargom teslim edilmedi, ne yapmam gerekli?

Ürünleriniz kargoya verildikten sonra yaşanabilecek problemlerde en hızlı çözüm; kargo firması ile görüşmek olacaktır. Yine de böyle durumlarda çözümü hızlandırmak adına biz elimizden gelenin en iyisini sizin memnuniyetiniz için yapıyor olacağız.

Kargo firması, siparişte belirtmiş olduğunuz adreste sizi bulamazsa ürünleriniz bölgenizde kargo şubesine geri götürülür. 3 gün içerisinde ürünlerinizi şubeden teslim almamanız halindeyse üründen firmamıza geri iade edilir. 

 

Kargom iade edildi, ne yapmam gerekli?

İade dönen kargolar tarafınıza ikinci kargo ücreti yansıtılarak tekrar gönderim yapılacaktır.

 

Kredi kartı bilgilerimi saklıyor musunuz?

Müşterilerimizin kredi kartı bilgileri bankaların sanal pos uygulamaları ile koruma altındadır. Eczane.com.tr çalışanları kredi kartınızın sadece ilk ve son dört rakamını görebilir. 

 

Kargo şirketi ya da siparişi teslim alan kişi sipariş içeriğini biliyor mu?

Kargo şirketi çalışanları sipariş içeriğini ve fatura detayını göremezler. Faturanız paket içerisinde yer alır. Sipariş detayı paket üzerinde hiçbir şekilde yer almaz. Detaylı bilgi için Gönderim Standartlarımız sayfasını inceleyebilirsiniz.

 

Nasıl iade yapabilirim?

Sitemizden verdiğiniz siparişi, siparişinizin tarafınıza tesliminden itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Kullanılmış ve hasar görmüş ürünler ile tek kullanımlık ürünler, hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilememektedir.

 

İade işlemleri nasıl ilerliyor?

İade işleminin yapılabilmesi için Müşteri İlişkileri’ne faks, email, destek talebi, whatsapp veya telefon ile ulaşarak iade talebinizi belirtmeniz yeterlidir. e-fatura mükellefi müşterilerimizin iade faturası kesmesi gerekmektedir. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya ALICI' ya teslim edilen ürünün SATICI' ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını takip eden 10 gün içinde ürün bedeli ALICI'ya iade edilir. Fatura aslı gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanır.

 

Eczane.com.tr şikayet ve destek talebim olabilir mi? 

Alışverişiniz ile ilgili tüm şikayet, öneri, iade, hatalı ürün gibi tüm talepleriniz için mail ve telefon ile tarafımızla irtibata geçebilirsiniz. İletişim için tıklayınız.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR